divendres, 31 d’octubre del 2008

Tornada a Tokyo

Us escribim rapidament amb els 10minuts que tenim gratuits a lHotel on estem allotjats.

A destacar no tantes coses com aquests altres dies ja que la ciutat no aporta grans experiencies pero tot i aixo algunes coses si que tenim.

El primer dia que vam arribar a lhotel nomes entrar ens vam topar amb uns reporters de la televisio japonesa que estaven fent un reportatge sobre la influencia de laugment del valor del yen respecte les altres monedes i com repercuteix aixo al turisme. I nosaltres vam haver de parlar, ens van entrevistar i van filmar la nostra habitacio i tot!! i tot aixo en spanglish!! jajjajjaa us ho podeu imaginar, molt curios tot plegat.

Ahir vam tenir un dia de compres a Shibuya i de mirar botigues a lestil japones i algunes coses van caure...jejejeje

Avui hem anat a el barri d'Asakusa on ens hem trobat en ple festival budista on els nens i nenes vestits amb tratjes tipics del festival (uns 6 o 7 anys) anaven cap el temple agafats de les mans amb unes flors a la ma.
Despres hem estat passejant per un infinit mercat dobjectes tipics japonesos i ho hem rematat anant a dinar en un restaurant de MonjaYaki, com els OkonomiYaki pero sense ou... i uns YakiSoba fets devant nostre a la plantxa de la taula!! bonissssims!! com anyorarem aquestes especialitats.

Per acabar hem fet unes compres moteras a la tenda Zoomer (nomes el Fito)

Un peto familiaaa

Unknown ha dit...

apa paelleta aprofiteu que això ja es la "recta final".
Porteu-vos les maletes plenes de paisatges, experiències, i coses per explicar.
Un petonassss

Rafi

Gloria ha dit...

¡¡Hola Chiqui, Cris!! Cuantas cosas, que experiencias!! No os podéis imaginar lo que esto os va ha enriquecer, no lo olvidareis nunca. Ya sois TODO unos “viajeros del mundo”, venga… aprovechar a tope lo que os queda.
Un beso

Anònim ha dit...

Hola, CRIS/FITO, OS NOTO UN POCO MENOS EFUSIVOS, YO CREO QUE UN POCO DE GANAS DE VOLVER SI TENEIS, YO DESDE LUEGO NO AGUNTARIA TANTO, PUES OS DIGO LO MISMO DE SIEMPRE
( SOI UN POCO AJO) QUE OS CUIDEIS Y QUE TODO SIGA IGUAL DE BIEN, Y QUE SIGAIS TENIENDO CUIDADO DE TODO Y CON LAS COMPRAS QUE HABEIS HECHO, DE MODO QUE DESDE MOLINS, ESTOS SON MIS DESEO UN BESO MUY FUERTE