diumenge, 19 d’octubre del 2008

Adalt: Nara, patrimoni de la humanitat per la Unesco.
Abaix: le tortugues que hi viuen als seus llacs.
Pedres tipus tomba. Encara que aqui no es vegi anaven posades a sobre duna canoa feta en pedra i estava al mig del riu a Nara.


Estacio central de trens de kyoto.

Realment a Nara hi han molts cervols, si hi aneu, tranquils que en veureu SEGUR!



Per que us feu una idea de la magnitud del Gran Buda de Nara, Un nen duns 12 anys hi cap al forat del nas! jejejeje Diu la llegenda qui si passes pel forat que hi ha a sota del buda que es de les mateixes dimensions que els forats del seu nas tindras sort a la vida o es que simplement ets molt petit encara! ;)
Osaka. Underground People. Kaos City.


Quan hi ets al Japo comences a veure aquests segells per tot arreu, son els segells que cada familia te amb el kanji que forma el seu cognom. En documents oficials cal, a part de la firma, posar el te segell! ta uapo (jo me comprat un jejejjejeje amb el significat dels kanjis: Wa Chi 和地 que significa Harmoia amb el camp, la terra, o el que tenvolta.

2 comentaris:

Gloria ha dit...

Holaaaaaaa!! cuanto tiempo sin hablar con vosotros!! Pero ahora veo que seguis pasandolo igual de bien que antes, ya teneis ganas de volver, o no? las fotos son muy bonitas, las flores preciosas ¡me encantan! Podeis hacer alguna de las calles con la gente en su vida cotidiana, tengo curiosidad por verlo y no poneis ninguna de estas.
Vuestras caras siguen siendo de comer muyyyyy poco, hay que mirar dos veces para veros. En las próximas fotos esperemos que hayais cambiado y esteis mas gorditos.
Un abrazo muy grande

Gloria ha dit...

hola!!